İnsan insanın kanını Emer mi emer, Fırsatı ele geçiren Rakibini indirir Sivrisinek gibi Avuçlarında ’Şak!’ bir çırpıda Ezer mi ezer Alır geçer canını...
"Gitmez böyle!" deme! Gider dostum gider Oku, anlarsın Neler yapmış tarihte O büyük sandığın İnsanlar insancıklar Hele "O" Adı büyük, kıçı kovuk Ünlü Büyük İskender?!
Tanrım koru beni Ülkemi ve milletimi, Alçakların gazabından, Azad eyle Vicdanımın azabından; Suçsuz günahsız Zavallı garibanları Dul ve yetimleri gözet! İyi güne kalmadık Emin ellerde değiliz, Biz çırpmadık Çalmadık malını milletin!
Hal böyleyken Canımız çıktı çıkacak Olur mu böyle haksızlık Var mı bundan daha beter!
Tanrım; kurtar bizi Sual olmaz azametinden Şefkat ve merhametinden Gücün her şeye yeter! Amin yüce Rabbim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LİDERLİK KAVGASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LİDERLİK KAVGASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu daha ne ki...yarınların rahminden iblisler ve bunları aziz sanan zürriyet peyda olacağı aşikardır. Muhtevası olan güzel bir şiir okudum. Saygılar emeğinize.
Bu daha ne ki...yarınların rahminden iblisler ve bunları aziz sanan zürriyet peyda olacağı aşikardır. Muhtevası olan güzel bir şiir okudum. Saygılar emeğinize.
Gücün her şey olmadığını anlamamız lazım. Kendimizi ezdirmemek lazım.Bu da ellerimizde. Elbet bir gün hesap sorulur. Şiir hesap sormuş... Çok çok güzel.