koptu arsızın dili kitlendi kof çenesi arza düşen şer gölge ihanetin senesi şerrine sor illeti Araf’la ilişkili sineye sokar ayaz ölüm tüter hanesi
hainde çürük vicdan dönektir ar damarı insan sanmayın sakın sahte açar kamarı tuzağına düşme ki mahşerle ilişkili ki çıkarsa karşına patlattı ver şamarı
soy ve sop belli değil illa nifaktır alet dil de yoktur adabı asla bilmez adalet küfrüne düşen yanar arsız’la ilişkili ihanet hep içinde hiç kalmamış asalet
meydan boş atar tutar kişiliği dişidir Rabbım razı değil ki fitne fücur işidir kahrına dağ dayanmaz mendebur ilişkili Başı gözü de oynar kokuşmuş bir kişidir
satmak hep işi olmuş mesnetsiz durur hali iblis girmiş içine durmaz kaçar ahali bağrına çıfıt düşmüş masonla ilişkili gaf ta yüzer ilimi sütten bozuk ahvali
aslı nesli yoktur ki vatan millet tanısın seni ne paklar ifrit sen bir yezit kanısın ağrına gitmez bir şey nankörce ilişkili silinmez cürmün asla utanılan anı’sın
İhram giysen ne yazar arınamazsın ki sen dine çaldın lekeyi çirkeften çıkmaz ki ten sağrına yok ki çare fitneyle ilişkili kibre düşmüşse insan illa ki bozuktur gen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Soy ve sop belli değil... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Soy ve sop belli değil... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhram giysen ne yazar arınamazsın ki sen dine çaldın lekeyi çirkeften çıkmaz ki ten sağrına yok ki çare fitneyle ilişkili kibre düşmüşse insan illa ki bozuktur gen...
İhram giysen ne yazar arınamazsın ki sen dine çaldın lekeyi çirkeften çıkmaz ki ten sağrına yok ki çare fitneyle ilişkili kibre düşmüşse insan illa ki bozuktur gen...
Kadri hocam şiir tamamıyla mükemmel ama final tam 12 den vurmuş adamın geni bozuk olunca Dinde,İmanda olmuyur bunlarda Allahın izniyle cehennemin sonsuz yakıtları yüregin dert görmesin hocam selam ve dualarla
Muhteşemsin Kadri üstadım. O kadar güzel anlatmışsınız ki kişiliği o kadar olur. Aslını neslini dinini imanını bilmeyen zübükzadelere gelsin bu eseriniz.
Etkin kaleminiz ve nice ayrıntı bizzat gözden kaçan belki de görmekten imtina edilesi... Her daim takdir-e şayan bir anlatım ve derin bir huşu bir o kadar beyni ve yüreği ortak paydada buluşturan. Saygılarımla üstadım...
İhram giysen ne yazar arınamazsın ki sen dine çaldın lekeyi çirkeften çıkmaz ki ten sağrına yok ki çare fitneyle ilişkili kibre düşmüşse insan illa ki bozuktur gen... Elbette şiir bütün olarak harika, ancak hafızama kazıdığım bu dörtlük.....
Harika şiirini ve yazan yüreğini kutluyorum. Saygılarımla...
İhram giysen ne yazar arınamazsın ki sen dine çaldın lekeyi çirkeften çıkmaz ki ten sağrına yok ki çare fitneyle ilişkili kibre düşmüşse insan illa ki bozuktur gen.
Haklı dizelerdi. Yüreğiniz dert görmesin İnşaAllah değerli Üstadım. Kaleminiz daim olsun.