beceremiyorum artık ağlamayı bile akacak göz yaşım kalmadı kurudu pınarlarım akmıyor yaşlar hıçkırıklar düğüm düğüm boğazımda yoksun artık ne yüreğimde ne de rüyalarımda görmek imkansız oldu yalnızım yapayalnız sensizlik içimde büyük yara kalmadı hayatın bir anlamı yoksun ya yanımda arıyorum seni sönmüş yıldızlarda güzel günler kaldı artık anılarda hak etmedim bunları hiç tek suçum seni sevmekti karşılıksız olsa bile sence çözüm gitmek mi gittinde ne oldu saksıda yedi verenler bile soldu kaçıncı bekleyişim kaçıncı ağlayışım bu sokak lambaları aydınlığında her gök gürültüsü her çakan şimşek içimdeki gidişin ve isyanımdı sanki beni senden seni benden götüren sırıl sıklam ıslaklığımda ne ben sensiz ne de sen bensiz ayrı dünyaların insanı olamayız biz ayrılsak da beraberiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDEMEZSİN BENDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDEMEZSİN BENDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi biter mi ? bitmez.olmayan doğmayan büyüyemeyen sevgi biter sadece, gerçekse sevmek şiirdeki gibi ayriliklarda da bitmez ölümlerde de bitmez satirlara dökülür sairin kaleminde.hüzünlüydü.saygilarimla....