unuttum artık tekme vurulan iskemlemi yerlerin sıcağı kadar biliyorum kızma bazen yeri de özlüyor insan hem...
bilirsin az çok nereden nereye estiğimi diyorum hem her gün portre çizmez ki şair bazen diğer yarısını ararken de bir kitap yazılır mesela elmanın bulunmaz kaybedilen renklerin tonu bir resim çizilemez o zaman bu yüzden her gün portre çizmez ressam...
geçen gün mesela bir cennet kaybolmuş düşmüş haberlere izlemişsindir bir cennet ne kadar değerli olabilir ki bir de hem bulana ne ödül verebilir ki bunlar bulamayana vermek lazım ben bulurdum biraz baş ağrım vardı geçseydi bulurdum belki benim kaybettiğimdir bilmiyorlar ama ödülü hiç merak etmiyordum biliyor musun...
aramadım çünkü sol bacağımda bir ağrı vardı elektrikler kesilmişti o gün koşarken ağaca takılmıştım yere olan merakım beni rahat bırakmıyor belki sürekli ondan düşüyorum sanırım...
balkonlardan aşağı büyür görürdüm küçükken saksıya karpuz dikmişler hiç düşünmez mi derdim bunlar ya kanatlanır uçarsa kıskanmaz mı atmacalar yuvalarında ki miniklerinden korkarak...
dağınık bir is bacadan nizamsız çıkan almış avuçlarımın ayasını her evin ocağında yanıyordum hem zaten kaynadım suç bende sadece avuçlarımdı kurtulan sağolsun isler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kayıt dışı sevap... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kayıt dışı sevap... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.