Uykusuz kaldım bu gece Sabah horozu ötüyor Armudun sapı değil de Üzümün çöpü batıyor
Üzüm gözler bir bilmece Düşüme girer her gece Kaş göz kirpik aşk delice Özlem kâlbe ok atıyor
Yangına hassas bölgede Asmada üzüm gölgede Bakışın kül ede ede Gözler kâlbe çok batıyor
Ezanlar okundu bitti Aşk kâlbe dokundu gitti Şakıdı yakındı gitti Bülbül yine gül satıyor
Yanartaşın başındayım; Sönmez ateş düşündeyim Bir güzelin peşindeyim Yanar/Ak/taş kül atıyor
Şaban AKTAŞ 11.01.2017 06.39
ŞİİRİN CANI
Ş’irin can özünde yatar Kâlbe gül dikeni batar Sevmiş demek şahdamarı; Nabızından düzgün atar
Yakar kül eder insanı Ferhat aşkı Şirin canı Bir gül açtı şiir kanı Gül kendine özgün batar
Üzüm biraz gözün eder Kiraz yüzün vişne keder Damar damar işler gider Gönülde gülden güz y/atar
Ezanlar okundu bitti Gözlerin bakındı gitti Bir gece gün daha bitti Aşk ateşten güller satar
Şaban AKTAŞ 11.01.2017
ŞER GÜNLER
Saat 13. olmuş Kahvaltıdayım yenice Hazırlarken sofrayı "Bugün ben Tereyağı alacağım Yumurta alacağım; Unutma!" diyorum Kendime seslice! Hay Allah Bir söz vardı eskiden "Kendi kendine konuşana, deli denir!" Deli miyim şimdi ben Halim nedir?! Eh işte n’olacak Gece gündüz düşünürsen Bu hainler şerefsizler Adama kafayı yedirir!
Gel sen yine aşka sarıl "Al eline kalemi Yaz başına geleni!" Bugünün bir yarını "Her şerde bir hayır vardır!"
Saat: 13: 13 Bunda da var bir hayır!
Şaban AKTAŞ 12.01.2017 -13.13
YAS AKLAR
Sana yasak bana yasak Her şey tek ona mı serbest Zulmü kökten söküp atsak Tutsak o haini derdest!
Şaban AKTAŞ 11.01.2017
ÇAĞIN BIÇAĞI
Bir korku, bir zulüm çağı Boyunda yobaz bıçağı; Kan deryası bürüyecek Göz açtırmayın alçağı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYKUSUZ KALDIM BU GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYKUSUZ KALDIM BU GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir günde birden fazla şiir yazınca hepsini ekleme şansı başka yok. Bunların hepsini aynı sayfada olduğuna aldırmayın.
Gerçek şiarlerin poetikasında her yalpazeden şiirler dalgalanır, bunlar yayınlanırken, yazılı kitap olacağında ayrı ayrı kitaplarda yayınlanacak. Teşekkürler. Önemli olan geç kalmadan duyguların gönüllerin başka gönüller ile bir an evvvel bütünleşmesi. Başka ruhların şiirimin kaynağından beslenmesidir. Yüreğim öyle dar kalıplara sığmaz ve benci bir şair değilim. Kendimi aşmış bir şairim ben.. Bencillerin bana verceği değer, yada onların kendilerine verecekleri liyakatsız değerler Tanrı katında hükümsüzdür.
Onun için şiirime böcek kurdela filan da istemem, bunu daha önce de belirtmişimdir...