ne müthiş andı o an kâlbim durup ruhum göğe yükseldiği zaman oturduğum koltukta kıvrılıp kalmıştı bedenim
de ki böyle garip mucize olamaz, oldu işte, gerçek ölüsünü gökten seyreden benim! o an dünya dönüyordu yine küresel cam bir akvaryum uzaktan görünüşü avuçlarıma sığacak kadar..
cam bir kavanoz sanki kristal paşabahçe, saydam, ne yanından baksam ardı da görünüyor
.. Tanrı gözüyle mi ? ..
her nesnenin ruhu var gördüm ve inandım neye dokunursa dokunsun eller ruhunu o nesnenin ruhuna beller!
parmak izi deyip geçme hiçbiri birbirine benzemez(?) iyiliğin de kötülüğün de her şeyin mutlak bir sahibi var
O’nda külli irade kimse kendine mal’etmesin adına söz söyleyip ken/din/i- mal etmesin(!)
A’dan Z’ye yolculuk Z’den A’ya olduğun yerden uzaya ölümsüz insanın ruhu göğü saran sonsuzluk...
ruh parçası büyük bedenin annenin, ninenin, dedenin senden önce gelip seni yoktan var, vardan yok edenin
bildikleri, yaşadıkları, gördükleri gelmişi geçmişi ne ise kişinin kayıtlı karakutusunda; beyin üniversal bir bilgisayar
her şey kitapta yazmıyor ki yaşamayan anlayamaz insan düşlerini, kendi içini düşe vurup kazmıyor ki?!
Düşünene deli derler!
kafayı sıyırdı yedi derler yerler içerler, çekip giderler ne gelecek başlarına bilmez, bilemez hiçbiri...
gerçek şu; her gizemi çözmek herkesin harcı değil; irade, sabır direnç ister sevgi, bilim, güven, gönenç
İstbdadın zulmü yerleşmiş eylem ve düş ile gönlünüze yok elinizde başka bir anahtar size saltanat kapısını açacak işte o yüzden diyorum bundan böyle uyku tünek rahat yüzü yok size düşte bile uykularınız kaçacak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAM KAVANOZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAM KAVANOZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.