Seni sevdim diye günaha mı girdim ben şimdi? Ellerini tuttum diye,saçlarını okşadığım diye. Sana göre de sevmek,en güzel ibadet değil mi? Yoo hayır, Ayırsan da bilemezsin aşk,kemik mi?yoksa et mi?
Uyan be kuzum,millet ruhunu satıyor, Hava boşluklarında rüzgar ile dolaşıyor, Benim yüküm ağır, Yoksa uçmasını da bilirdim ya neyse, Biz masumane Leyla peşinde, Sevgi fakirleri,kurt postunda it izinde.
Kemik kıranlar,ceviz kıran olmuş, Tarumar ettiler ölüm bahçesinden fındığı fıstığı, Biz şerbet içmek istedik Rıdvan kasesinden, Kısa görünür, Ama batınca çok acıtır be kuzum,dost kazığı.
Tırnaklarını törpülettiler, çünkü maskeler üst üste binmişti, Çıkarmak,yenisini takmak zor oluyor anladın mı? Kan kokusu bu,peynir kokusuna benzemez ki, Ama fare gibi iz sürerler,her pisliğe bulaşmış elleri.
Lanet olsun
Mecburum üstü kapalı kek yemeye, Sözün mesafesi iki metre civarında. Hayattan sonrası,topraktan loş bir oda, Güzelliği nefesinizi kesecek sizi temin ederim.
Şimdi diyeceksiniz ki, Seyyah aşktan nerelere geldi, Aşk çoktan gitti be kuzum, Sadece güneş batarken gölgeleri yansıyor. Safımız belli, Emin ettik kendimizi, Belledik hedefimizi, Dünya şiir kadar güzel olduğuna, Hey hat beni hatırla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmek de ibadet değil mi ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmek de ibadet değil mi ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalemine sağlık kardeşim