Bana öyle bir aşk yaşat ki Yüreğimin sebepsiz atmasına Hayret etmeyim Gözlerine baktığımda kendimden geçip Ayaklarımdaki prangaları kırıp Sana koşarak gelmeliyim .
Usta bir ressamın fırçasından çıkmış Çocuksu bir yüzün var tuvalde Hayat buluyordum her gülüşünde Cennetim diye koşarak sana geldim .
Beni sevdiğini söylediğin zaman Siliniyor geçmişim Sensiz geçen günleri yaşanmamış sayıyorum Vaktimiz çok kısıtlı diyorsun Tedirgin bir halde İşte tam o zaman da duruyorum .
Saatin akreple yelkovanı çakılı kalıyor yerinde Bir sessizlik kaplıyor her yanı Gözlerimi kapatıyorum Adına aşk denilen Tüm yollar sana çıkıyor Özlemin içimde birikti koca bir dağ gibi Yüreğimin parça parça olduğunu hisset Sesini duymak gözlerine bakmak Sıkı sıkı sarılmak Beni bırakma diye haykırmak istiyorum .
Gözyaşlarım kuruyana kadar ağlamak Hiçbir şey umurumda olmadan Seni gerçekten yaşamak Masum bir öpücük kondurup dudaklarına Uzak limanlara yol alıp Sana defalarca sevdiğimi haykırıp Ömrüm gözlerinde son nefesim dizlerinde Canımı vermek istiyorum ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğim Sebepsiz Atmıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğim Sebepsiz Atmıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.