dün ölümdü günlerden yağmur ertesi bugün kül rengi bulutların arasından sıyrıldı güneş bir an iki elinde iki kız çocuğu ikisine birden nazar boncuğu güler yüzlü bir adam geçip gitti kentin sokaklarından yürüdü hafta sonlarında kaldırımlarda zamanzaman
kayboldu güneş hava bir açıp bir kapatıyor çocuklar şimdi ’neredesin baba?!’ diyor
bulutların ardında ah ne dünyalar var ruhumuza yansır bazan ruhumuz göğe çıkar bazan yer gök birbirine karışır
bilsek şimdi neredeyiz uçmak ile kalmak arası bir yerdeyiz yer göğe gök yere yansır yatar kalkarsın açarsın gözlerini kaparsın göz kapaklarının altında sır...
Şaban AKTAŞ 05.01.2017 - 11.15
TÜH!
’Tüh!’ diyeceksin bir gün İş işten geçmiş olacak, Bakmışsın darağacı Boynun vurulacak!..
Şaban AKTAŞ 03.012017 - 13.33
MAYTAPLAR ÜLKESİ
öyle yuvarlak, diyorsun ki kimse istemiyor! bıçak kemiğe dayansın her gün canlar yansın?! bir de gerçeğe bak dayanıyor işte bıçak yanıyoruz cayır cayır sabrın sınırı nereye kadar kalmadı sabır selamet bitti umut(!) koptu kopuyor kopacak kızılca kıyamet!
şu halimize bir bak; şaşkın ördek gibi dolaşıyoruz ortalıkta sağa sola, ileri geri dört dönüyoruz bakınıyoruz aval aval geri geri çekiliyoruz yürüyoruz paytak paytak, kaval aynı kaval maval aynı maval kıs kıs içinden, binlercesi gülüyor maytap maytap!
burası maytaplar ülkesi ateşlenen fitil, patlama sesi gökyüzünde şerrareler ardından pis koku ortalık sis duman uçuracaklar herkesi kol geziyor açlık her gün dünden yaman; çiftlikte öküzlerinin bile hali vakti yerinde bizden iyi her zaman arpa yu/laf çavdar saman!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNLÜK AĞ/ACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNLÜK AĞ/ACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.