Şimdi sen hangi gecenin sabahına doğuyorsun ! Gün aydınlığına ...
Yokluğunun bilmem kaçıncı merhalesinde ! Varlığının bitmek bilmeyen meşgalesinde ! Ben derin bir sevda meselesindeyken ... Hiç ısıtmadı yüreğimi yalnızlık . Göç etti yurdumu uçan kuşların ...
Kalabalıkların keşmekeş ıslak yollarında yürürken , Her adımın benden bir parça koparır ! Gökyüzünün ağlayan tavrı acıma sen katar !
Ne olurdu hayallerle konuşmak yerine , Karşılıklı iki lafın belini kırsak ... Umut denen o dört harfli , Koca yürekli kelimenin ardına sığınmadan , Sığınabilecek bir limanı olsa kalbimin ... Kıyılarında boğulurken imdadımın ...
Sen beni deniz zannedersin ! Üç noktayla bitmiş hikâyelerimin ... Başlangıcı sana döner , İçim okyanus olur bilemezsin ...
Bir çağrıdır dileğim yurduna , Hoşgelişlerin baş ucumda , Bulunmak bir yerlerde , Hem de gidilebilecek en güzel yerlere , Seviyorumu bıraktım , "Kalbine" ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-------SENİ BEKLERİM------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-------SENİ BEKLERİM------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.