Gözden düşmeyen bir gönülçelen var ! Yürek kapısı açık , Lakin kulakları biraz zor işitiyor ! Sevmeyi iyi biliyor ama ! Silmeyi de huy edinmiş ! Nasıl denir ? Tam da huysuzun teki ! Sevilesi bir durum kendisi ! Aşk`ı hiç`e sayıyor ama ! Kalbi hiçte öyle demiyor ! Zat-ı Şahaneleri ...
Yaprakları solmuş bir sevdanın , Gölgesinden döküldü o mısralar ... Dizesinden mısrasına kadar hepsi sendi ! Kimselerin anlamayacağı , Bazılarının es geçtiği , Birçoğunun yalnız kaldığı ; Bir şiir ! İzâh`ı sen ! Ancak ! Senin varlığını bulduğumda ! Anlamlanabilirdi ... Bir tek sen ...
Her şey herkes içinken , Sen herkes içinde ; `` Herşeydin ´´ ... ´´ Gözümde `` `` Gönlümde ´´
Kalbin belki dili yoktur ama , Düşündüğü çoktur ...
Gökyüzünde bizim için alınmış kararlar varken , Ne şimdi ⁉ Yere düşen yağmur damlaları kadar , Güzel değilmiydik " BİZ " ...
Varlığın en emin makam da kalbime dua iken , Olmayışın hangi bedduanın nasibidir ki ? Kendime anlatayım ...
Oturup bir yerlerde ! Bekler insan bazen ... Bilmem hangi gecenin sabahını , Belki bir kitabın sonunu , Belki de sonu gelmeyen "sonları" ...
Kalbin diline vurulmuş her şey ! Gönül süzgecinden geçer . Kalpte takılı kalanlar ; Ya " Tarih`e " , Ya da " Unutulmayan " olarak ! " Yüreğe geçer " ...
Öyle bir hâl ki bu hâl ! Sanki tüm zamanlar sızılarla dolu ! Öyle bir imkan kıtlığı ki ! En derine saplanmış hançer gibi ... Batar yüreğe imkansızlık sorgusu ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRETİN TONU KASVET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRETİN TONU KASVET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.