Kundağında uyurken Mutlu bir bebeğin Yanağında tebessüm Gamzesinde gül Kıpırdar ya hani birden Kimbilir neler gelir geçer O an düşlerinden?!
Ah Kadriye teyzemiz Sıkıntılı zor günlerimizde Kiracıydık evinde Çok emeğin geçti bize Eşiydin Çetin dayımızın Yalnız çocukların değil Benim de iki kızım Geçti senin ellerinden?!
Ne demiştin bir gün O sözünü hiç unutmadım ’Günler hep aynı Biziz gelip geçen!’ Evet haklıydın sen Dünya Yolgeçenhanı Biziz ci/hana gelip göçen!
Hep iyi kâlbinle Karıncayı incitmeyen Güzelliklerin ile anacağız seni; Şimdi Bilge kızının bir Bilgen kızının üç bebeği var, Sağ olsaydın ne çok isterdin Torunlarını görebilmeyi Sırtına kışlık yünlü kazak Ayağına patik örebilmeyi!..
Ardında sevgi emek Besleyip büyüttüğün Tutup elinden yürüttüğün El bebekgülbebek Torunlar bırakıp gittin Acıların kar/altı/nda Derdini içine attın...
Süleyman amcamın eşi Fatma yengem ile Yan yana yatın Anlatın da anlatın; Dünya ahret bir Kardeş gibiydiniz Üstünüzdeki karlar gibi Tertemiz geldiniz Tertemiz geçip gittiniz...
Sen bir bilge Anadolu kadını Kadriye Taşkıran Taşa yazılı adın Nur içinde yat Dediğin gibi ’Günler hep aynı Gelip geçen biziz!’ Tükenen hayat!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNLER HEP AYNI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNLER HEP AYNI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim ilhamın bol olsun
__________________________________Selamlar