Kızıl Saçlı Kadın..5
Kızıl Saçlı Kadın Yazmakla tamamlayamıyorum kendimi Bana bile kendini anlatamamış ben’i anlatıyorum sana Kızıl Saçlı Kadın Olur da anlam bulurum diye yüreğinde Niyetim yakmaktı acılarımı Yangından bir kıvılcım sıçradı Ben de tutuştum Acıya sürgün yaşamlarım oldu benim yıllar süren Hayattan gizlice çalıp sevinç lerimi Ahhh aslında bilememişim ömrümden çaldığımı Benden uzakta teninin sıcaklığını bilmesem de, seni yaşamalarım, hissetmelerim en zevk aldığım, seni kendime sakladığım zamanlarıydı Kızıl Saçlı Kadın Simsiyah gökyüzünde parlayan yıldızları seyrediyorum Onları sana benzetiyorum Kararmış kalbimin bir kenarında yanan meşale misali Dedim ya, seni düşünüyorum bu gece Kızıl Saçlı Kadın Beni sevdiğini, bana nasıl baktığını, bana nasıl güldüğünü Ellerimi nasıl tuttuğunu, ellerini nasıl tuttuğumu Çok zaman oldu bir şarkı tutmayalı, yüksek sesle bir şarkıya eşlik etmeyeli Kahkahaların sığmadığı bir odada bulunmayalı, sessiz film oynamayalı Çok, çok zaman oldu şen şakrak bir şarkının notalarına tutunup dans etmeyeli Biliyor musun içimde yine gözlerinin değmediği ülkelere gitme telaşıvar Karşımda oturuyorsun; ayaklarımızın altında çarşaf gibi, uysallaşmış bir deniz, yakamozu bilirdim de hiç bu kadar güzel gelmemişti bana Mum ışığında izlerken, ruhum ne kadar mesut Seninle gözlerimizle konuşuyoruz, kimseinin bilmediği bir aşkın gün görmemiş kelimeleri can buluyor sanki bakışlarımızda Kızıl Saçlı Kadın Ellerimi uzatıyorum sana, ellerin ellerimde, ince belini sarıyorum Ah, Seni bana getirdiler Seni yaşıyorum nağme nağme, ve sonrasında söylüyor şimdi "Sevdim bir Kızıl Saçlı kadını Hiç bitmesin istiyorum bu gece ve sen hep yanımda kal, hiç gitme Beni bıraktığın sokaklara “ sensizlik “ yağmurları düşmekte ve sen hala gelmemekte ısrarlısın Ben gelmediğin her gün gözyaşıyla geçiştirdiğin acılarına sadık eş, taze günahlarına vefalı bir dost oldum Bazen delirdiğimi düşünüyorum, yokluğundayken senli düşler kuruyor, sensizliğimde seni yazarak, hayalini ölümsüzleştirmek istercesine özlemlerimle seni mısralaştırarak yaşıyorum Kızıl Saçlı Kadın sensiz olan her sabaha açınca gözlerimi acı çekiyorum, seni sokaklara kokunun sindiği karanlıklarda, kimliksiz bir ruhla ve gün geçtikçe yüreğimde çığ gibi büyüyen ve beni altına alan bir aşkla arıyorum Öyle zamanlar geliyor ki, yanımda olmanı çok istiyorum, en çok vurgun saatlerinde, hayatımın kırılma noktalarını yaşadığım anlarda, kendimi uçurumun kenarında bulduğumda gerçekliğinle bana sarılmanı arzuluyorum ama sonu bitmiyor, tepeden tırnağa gerçeğe bürünmüş aşkımın Sensiz ne kadar dayanırım, bu yollarda ızdırabını ne kadar çekerim bu güneşin, dizlerim dermansız kalırda ne zaman taşımaz olur ruhu sensizliğinde esir olan bu bedeni, bilemiyorum Vazgeçemiyorum, ümidimi yitirmiyorum, sana doğru yol alıyorum, yüreğimde sensizliğimin acısıyla, seni sevdiğimi söylemekten güç alarak, sana geliyorum, sensizliğimden kaçıyorum Yoruldum artık biliyor musun? Tek taraflı bir hayatı omuzlamaktan, hayatın yükü altında ezilmekten; birilerini arayıp sormaktan, anlatamayıp dinlemekten, sevmekten, seni beklemekten, her yeni güne belkilerle başlamaktan, sadece hıçkırıklarımı kendim duymalarımdan yoruldum ve sefaletin zincirleriyle hapsedilmiş bir aşkın yalnızlığında tükendim Hayalinde can bulan gülüşünü özledim Kendimde unuttuğum ne varsa bulduğum hayalini özledim Seni çok özledim, özlemlerim işgal edince yüreğimi, delice bir istekle, Ne bir arzuyla bu şehri yakmak istedim, vazgeçtim daha sonra; eğer ateşe mahkum olursa bu şehir bende yanarım, bilmekteyim yanmaların acısını ama senin bu acıyı bilmeni istemiyorum sevgili Sen yanmaları bilme, sensizliğimde yanmalarımı bilmediğin gibi Bu zor zamanımda yanımda oldun belki de gözbebeklerimden süzülen gözyaşlarını senin için akıttım Kızıl Saçlı Kadın mutluluktan güzelim gözyaşlarım seni seveceğim gözyaşlarımın ıslaklığında ne edersin ne yaparsın aklımda olacaksın gece kabuslarda uyandığım zaman seni arayacağım uykularım tutmadığı zaman senin kollarını sarılacağım Hayalim de seninle sevişecegim yasamayı, dokunmadan sevişmeyi, bilmeden sevişmeyi ve mutluluklarda ağlamayı ve vuslatın hüzünlerinde beklemeyi öğrendim her zaman seni bekleyeceğim ahh yanımda olsan, Deli gibi sarılsam cılgınlar gibi sevişsem senle sana, öyle hasretimki Elimi kalbime koyduğum her an seni yanımda bulacakmış gibi oluyorum Kızıl Saçlı Kadın Sessizce adını fısıldıyorum Gözlerimi kapayarak Sıcaklığın sarıyor dört bir yanımı Buz gibi odam birden sıcacık bir mekana dönüşüyor Özlüyorum seni Kızıl Saçlı Kadın..
|
.................................... Saygı ve Selamlar...