(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEDCEZİRİM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEDCEZİRİM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalan aşklar.. Ve yasak fantaziler mübahtı, Şehvani duyguların arzularında..
Her paylaşım.. Sevdanın çelik ağına dolanıp önce, Çürüyordu sonra ücrasında..
Kapkara külleriyle yaşam... Ve yenilmemek için, Dizelerle boğuşuyordu acemi bir şair..
Sevdanın gece karanlığında..
her aşk yaşanılanlara ölmüyor mu bir tenhada...sonunda böyle şiirler meydana gelmiyor mu ama SEVDANIN GECE KARANLIĞINDA....işte görüyoruz ki bir şairde DİZELERLE BOĞUŞUYOR... boğuşmaya... hatta savaşmaya devam et şair. kalemin kılıcın olsun.....
Düşüncelerin, gel-git'e takılmadan Bizi yöneten beynimiz doğruyu bulmamıza yardımcı olur.Yeter ki İçimizdeki nefsanı duygularla çatıştırmayalım yoksa nefis galip gelir. Güzel bir duygu anlatımı, Riya yoktu sözlerde Saygılarımla
Yorumumu yanlış anlamayınız lütfen,çok sık yorum yapmam ancak ciddi anlamda rahatsız olduğum ve yetkin olmasam da bir okuyucu olarak beğenimi sunmak istediğim zaman tutamıyorum kendimi
Teşekkür ederim eleştiniz için.. Haklısınız, daha güzel ve Türkçe bir kelime kullanılabilir orda. Yeniden düzenledim.. Yorumunuzu bekliyorum .. Saygılar..
Kapalı bir anlatımla, kimin neyi ve ne şekilde anlamasını sağlamasından çok verilmek istenilen düşünceyi de kapatan bir yaklaşımın sebebini merak etmedim diyemem. Bu kadarderin bir mecazda düşüncelerin vurgun yemesi kaçınılmaz gibi duruyor. Tebrik ederim.
Ve yasak fantaziler mübahtı,
Şehvani duyguların arzularında..
derin yazıyor kalem
tınısını
ruhun aynasına işler gibi