Senden önce Yüreğimde hüznün rüzgârları esiyordu Yaralı bir ceylan gibi kaderime boyun büküp Ruhumu teslim edeceğim günü bekliyordum Yaşayan ölüydüm Çelikten duvarlar örmüştüm… Taki seni yüreğimde hissedip Adını dilime doladığımda Gözlerim gözlerinde kaybolduğumda Sesini kulağıma fısıldadığında Ben sende kaybolduğum anda Başladım seninle yeniden nefes almaya… Kaldığım yerden değil Mutluluğu bulduğum yerden Seninle başlamak Seni sevmek Adını söylemek Seni özlemek Seni karşımda görmek Senli olan her şeyi sevmek Varlığını bilmek Senli günleri hayal etmek Öyle güzel Öyle güzel ki… Aşkınla öyle mutluyum ki Gören derki Deli kız nasıl da seviyormuş Abdallar gibi
Bütün yollar sana çıkıyor Aldığım her nefeste sen varsın!
Yüreğimde yaktın aşkın meşalesini Yüreğinin müptelası Gözlerinin tiryakisi oldum Meğer ben sensiz bir hiçmişim Seninleyken zaman tükeniyor Oysa sen yokken zaman duruyordu Hep mevsimim kıştı Bahar nasılmış bilmezdim Seninle bildim baharı Oldun yüreğimde açan sevdaçiçekleri Ömrümün son baharı Sevdanın tutsağı Yüreğimin sultanı Yanağımda ki gamzenin sebebi Ben sende can buldum Sen benim hayatıma ilaç oldun Sevginle beni benden aldın Dünyanın en şanslı aşığı olma Seni sevme şansını yakaladım Bir zamanlar Hüznün tutsağı idim Yüreğim umutsuzluğun emektarı idi Şimdi ise Mutluyum diye haykırıyorum Seni delicesine seviyorum Sen! Özlemle beklediğim Umut bulduğum Mutluluğu tattıran Yüreğimi titreten Yaşama sebebim Sevgisiyle beslendiğim Sevdamsın Canımsın Hayatımsın Sen! Ömrümsün Ömrüm…
Beyhan İLHAN
Şiirime ses olan Mustafa KARAAHMETOĞLU’na teşekkür ederim…
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrümsün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrümsün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim ilhamın bol olsun
_______________________________Selamlar