BÜYÜYÜNCE NE OLMAK İSTİYORSUN?
Anne!
Sen ? Baba! Ya sen? Polis! Peki ya sen? Şoför! Şimdi sen söyle bakalım? Gelin! Sen ne olmak isterdin? Öğretmen! Sen çocuğum? Doktor! Sen canım? Bakkal! Sen yavrum? Baloncu! Sen canikom? Boyacı! Evet...Ya sen? Asker! Başka… |
sadece benim üzerimden para kazanmak için ilk okul yıllarının tatilinde bile beni köyümdeki bazı evlere çoban verdiler kuzuları veya sığırları otlatmam için.. kim mi..? köyün bekçiliğini yağan fakir babam..aslında onada suç bulmuyorum ki neden..babası kurtuluş savaşında şehit olmuş üç yetim kardeş kalmışlar ortalıkta annneleride kocaya varınca biz anneleri ölen veya bırakıp giden yetim diye söylendiğimiz çocuklara göbel deriz ..bana gülmeyin tememmiiiii...can dostum.işte böyle bende ilk okuldan başka okul okuyamamanın acısı içersindeyim..bana hocam diye hitabediyorlar çok değerli devrim denizleri hocam..? bende diyorumki..? ben hocadeğilim efendim ben hayat okulunu bitirdim ve mesleğim olan iş icabı.da..? yaklaşık otuz kişiyi bilgilendirip yetiştirip iş ortamına kattım. ve şimdi bana onlar değerli ustam diye elimi öpüyorlar bende bundan gurur duyuyurum nacizane şiirlerimi yazmaya ilk okul yıllarında çobanlık yaparken yazmaya ve heveslenip birde saz çalmaya başladım..nacizane türkü sözleride yazıyorum..hadi şimdi siz söyleyin bana bakalım çok değerli ablacığım..ben hocamıyım yoksa ustamıyım...benim sayfama girdinizmi siz okudunuzmu şiirlerimden bir kaçını.. belki zamanınız olmuyor ama..mecburda değilsiniz tabiki..(ey hayat) (heri gidek sılaya sılaya) (köyümüz bizim) bozuk düzen) efendim)ve daha niceleri efendim başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın lütven affınıza sığınarak sizinle siz yokken biraz muhabbet ettim hatta bizim oralarda biraz kelimesine de..? bicimciiik derler tememmiiii....? daha bizde neler vaaaar neler..biz çorumluyuh heeri.....sevgilerla kalın hoşçakalın efendim sonsuz saygı ve hürmetlerimla..