Allah diyerek, inliyor kalpler Rabbim yok etsin, yıkılsın şer’ler Gökten indirsin, gizli askerler Olalim birlik, Halep ölmesin Canlara kıyan, CENNET görmesin.
İslam düşmanı, soysuz katiller Kafir ordusu, dinsiz sefiller Vicdan yoksunu, kalpsiz caniler Dua edelim, Halep ölmesin. Canlara kıyan, CENNET görmesin.
Sahip olalim, Halep’te cana Bir islam eri, bedel cıhana Dünya dar olsun, ona kıyana Olalim birlik, Halep ölmesin Canlara kıyan, CENNET görmesin.
AllahAllah, inliyor Halep Kesip biçiyor, o katil celep İslama düşman, bir ebu lehep Dua edelim, Halep ölmesin. Canlara kıyan, CENNET görmesin.
İnançlı kula, Rabbim yardım et Dinini koru, düşmanı yok et Bütün kötüleri, dünyadan def et Olalim birlik, Halep ölmesin Canlara kıyan, CENNET görmesin.
Yine Fravun, bastı dünyayı Fravun’lara, gönder musa’yı Halep’e yol aç, vurdur asayı Dua edelim, Halep ölmesin. Canlara kıyan, CENNET görmesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALEP; Ö L M E S İ N! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALEP; Ö L M E S İ N! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmanlı bir yürekten şer çıkmaz elbet....çok sevdiğim bir sözü tekrarlıyorum KORK ALLAHTAN KORKMAYANDAN ve ilâve ediyorum ALLAH ALLAH DİYEREK KÖTÜLÜK YAPANDAN İKİ KERE KORK Sevgilerimle şairem xx
Allahtan korkmayan evet birde ben diyorum ki Allahi sevmeyen insan en tehlikelisidir kendini üstún sanir..her şey yapar her kötülüğü yapar Allah öylelerine firsat vermesin..Teşekkúr ederim şairem.saygılarimla...
Güne yağmur bulutu olmuş..günümün şiiri dedim .. yüreğine sağlık arkadaşım ;
yaşanan çok acı ...insanlık demesin kimse bana :( insanlık ölmüş ! ...Hayvanlar dahi bizden çok daha onurlu.....Allah Türkü korusun Türkiyeliyi korusun ...Selam ve muhabbetle
Gül ESEN tarafından 12/13/2016 8:37:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Halep ölmesin, İnsanlığa zulüm eden gülmesin, Zalime tanrım hiç ışık göstermesin, Masumların ahları yerde kalmasın!!!
Son günlerde okuduğum en güzel şiirlerden biri,yüreğine sağlı üstadım muhteşem olmuş,,,bu dörtlükte ben aciz şairden şiirinize hediye...iyi akşamlar dilerim
KORK ALLAHTAN KORKMAYANDAN ve ilâve ediyorum
ALLAH ALLAH DİYEREK KÖTÜLÜK YAPANDAN İKİ KERE KORK
Sevgilerimle şairem xx