(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bıkmadınızmı Kandan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bıkmadınızmı Kandan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiiriniz yaşadığımız bu acılardan ilham almamış... Duyarlı yüreğiniz ilhamınızla buluşup acıyı güzel dile getirmiş Kaleminizden akıp gitmiş yürekli şiiriniz ..
İnanın artık dayanamıyorum. Haberleri bakarken; o şehit yakınlarının çırpınışlarını görünce gözyaşımı saklamaya çalışsam da kendiliğinden dökülüyor artık damlalar.
Onca ülke gördüm merhametin ve sevgini en çok olduğu bu ülke böyle bir vahşeti hak etmiyor.
biz ne desek nafile, mühür elinde olanlardan bir çözüm görünmüyor maalesef...çalıların arkasından iki cilalı laf edip gidiyorlar... bari temelli gitseler de kendimiz çözsek bu düğümü...duyarlılık dolu müstesna şiiri ve onun mümtaz kalemini kutluyorum...saygılarımla.
Halil üstadım gerçekten çok çok büyük yanlışlar yapıldı. Sadece şimdi değil her dönemde... Umarım bundan sonra teröriste terörist gibi bir muamele yapılır. Saygılar selamlar
Öfkemiz çaresizliğimizden mi geliyor bilemedim ben.. İçimde bin tane çivi var sanki. Nefes aldıkça göğsüme batıyor. Onlar ölüyorken yaşamak günah gibi ... Ne zaman duracak bu KAN ? Ne zaman dinecek bu fırtına ? Artık ağlayan gözlerim değil ki benim kanımla, canımla, yüreğimle ,tozum la, toprağım la top yekun ağlıyorum her gidene ..
Evet, çaresizliğimiz bizi hırçınlaştırıyor çünkü; bu vahşet gözümüzün önünde oluyor ve biz eli kolu bağlı seyrediyoruz ki üzülmek kahrolmak dışında ne yapabiliriz inanın onuda bilmiyorum.
Ama şunu çok iyi biliyorum; polisimiz de askerimizde bizdendir yani halktan. Bazıları gibi; ben solcuyum veya sağcıyım diye asla askerime ve polisime düşman olmam.
Selam olsun, kimseyi ayırt etmeden mazlumun yanında olabilene. Selam olsun, o küçük çocukların sessiz feryadını duyabilene.
Kan bürümüş gözler gecenin kara sında
Saf tutmuşlar elele İhanet fırkasında
Geziyorlar yurdumda insanlik hırkasında
Satıyorlar ülkemi kafirin sofrasında
HATİCE YILDIRIM tarafından 12/14/2016 12:13:09 AM zamanında düzenlenmiştir.