Sevda dalgalı deniz, daldık birden içine Anafor oldu çekti, düştük birden dibine Yüzdük yüzdük ulaştık, vardık aşkın özüne Yeniden doğdum sende, sözüm değdi sözüne Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
Oturduk bir kayaya, biz bizi seyre daldık Açtık ellerimizi, dua kuşunu saldık Vuslat istedik bize, hakkın kapısın çaldık Amin dedi Melekler, bize düşeni aldık Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
Deniz dalgası gibi, çalkalanır kanımız Aşkın en durusuyla, doludur sol yanımız Sevdikçe seviliriz, aşkımız baş tacımız Ömrümüz olsun uzun, çoğalsın zamanımız Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
El eleyiz el ele, hemde gönülgönüle Sönmez bu aşk ateşi, dönmez ateşsiz küle Bülbül deli bir aşık, konar dikenli güle Neden aşıksın diye, sorulur mu bülbüle Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
Mecnun çöllere düşmüş, Leyla’sının aşkına Vahada serap görse, dönse bile şaşkına Özgecan olur Leyla, Mecnun’un dünyasına Çektikleri vız gelir, kavuşsa Leyla’sına Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani diyorum ki şu şiirler dile gelse de gerçek sevenlerin halini dile getirse.. Kalksa aradaki aşılması zor engeller bitirse özlemleri ..Usta hani ne demişler,insan bir kere sever Ellerinize yüreğinize gam değmesin..Kutlarım değerli dost
Oturduk bir kayaya, biz bizi seyre daldık Açtık ellerimizi, dua kuşunu saldık Vuslat istedik bize, hakkın kapısın çaldık Amin dedi Melekler, bize düşeni aldık Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
AŞKIN SONSUZA RIDVAN CENNETLERİNE GİDEN GÜNAHSIZ PÜRÜ PAK İNSANLARDAN EYLESİN SİZLERİ VE BİZLERİ.....YÜREĞİNE SAĞLIK ÜSTAD.....TEŞEKKÜRLER
Deniz dalgası gibi, çalkalanır kanımız Aşkın en durusuyla, doludur sol yanımız Sevdikçe seviliriz, aşkımız baş tacımız Ömrümüz olsun uzun, çoğalsın zamanımız Yüreğim yüreğine, herdem olsun amade Aşkım birtek aşkıma, ziyadeden ziyade.
kalemin var olsun şiir sevgisiyle dolu olan şaairime selam olsun değerli şaairem
Selam ve Dua ile...