(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİM KIYDI BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİM KIYDI BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerin gençlere ve topluma ışık bir yol gösterici olmasını istiyorum,,,eskiden hüzün şiiri yayınlamıyordum ama düşündüm ki Acı da bizden biri...benim düştüğüm aşkta ve hayatta insanların düşmesini istemediğim durumları şiirlerimde okuyuculara vermeye bir büyükleri olarak tecrübelerimi aktarmaya çalışıyorum...
Sizin gibi bir üstadın beğenisini almak kolay olmasa gerek...
Güzel ve nazik yorumunuz için çok teşekkür eder,iyi akşamlar dilerim
Gönülden yükselen sese ve değerli kaleme selam olsun… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
Biz aşıklar,şairler sevdiklerimizi gözümüzden sakınırken aynı değeri onlar bize vermiyor verseler de göstermiyor.Bu da biz aşıkların canını çok acıtıyor...
Yine güzel ve samimi bir mesajla sayfamda sizi görmek inanın çok güzeldi.