Tevazu hoşgörü birden ördü set Aşkar’a söz verip dedim nokta net.
Hasmımı deftere yazdım bir kere Bir dostum aradı ‘’nokta koy’’ dedi Oysa mezarını kazdım bir kere ‘’Bırak da yaşasın, daha toy’’ dedi ‘’Zamanı gelince , derin oy’’ dedi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOY! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOY! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
«Bağışlama yolunu tut, iyiliği emret ve cahillerden yüz çevir.» (A'raf Sûresi, Âyet: 190)
Onlar, (savaşa) son verirlerse (siz de son verin); şüphesiz Allah, bağışlayandır esirgeyendir. (Bakara Suresi, 192)
bir Hadis-i şerif'lerinde Resulullah -sallallahu aleyhi ve sellem ne demişti: "Merhamet etmeyene merhamet edilmez." (Müslim: 2318)
Ve yine ne demişti Son Elçi veda hutbesinde; "Ey insanlar! Yarın Rabb'inize kavuşacaksınız ve bugünkü her hâl ve hareketinizden muhakkak sorulacaksınız. Sakın benden sonra eski sapıklıklara dönüp de birbirinizin boynunu vurmayınız."
selam saygımla ve duamla
Allah kolaylık versin ve bize de sizden en kısa zamanda bir Vatan şiiri okumayı nasip etsin selametle değerli Şair...
Mesele aramak olsaydı hasım İnsanoğlu zaten hep kısım kısım Öldürmekse çözüm bitmez ki yasım Kazdığın mezara kinin koy dedi Sevgi ye,umut ye, ye de doy dedi (Hatta geliyorum çayı koy dedi.)