en güzel şiirleri sana yazmak isterim buram buram aşk kokan her kelimesinde seni anlatan sığındığım sığınıcağım tek liman sen olan çekip giderken aniden sessizce ardında kolu kanadı kırık bıraktın beni sığ sularda yüzmeyi bilmeyen ben sanki okyanusta boğuluyorum yanımdan selam vermeden geçerken sen bilki bilki bir tanem hıçkırıktan boğuluyor içimden sessizce ağlıyorum geç buldum tez yitirdim seni ürpererek rüyadan uyanmış gibi gerçeklerle yüzleşmek bu olsa gerek şimdi ebediyen kaybettim seni aşkın sanki bir rüzgar gibi seni benden beni senden aldı ferhat ile şirin gibi banada dağları delmek kaldı her şey iyi giderken ne oldu bize nazarmı değdi gözemi geldik yoksa yoksa bir tanem aşkımızın değerinimi bilmedik.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çekip giderken aniden sessizce ardında kolu kanadı kırık bıraktın beni sığ sularda yüzmeyi bilmeyen ben sanki okyanusta boğuluyorum Gitmeler kötü gitmeler aci olur gidilenden çok sey goturur.hüzünlüydü.saygilarimla....