susamaksa susuyorum sana gör işte çöllerdeyim sanki yaşamak değil bu ne olur bırakma ellerimi acıyarakta bakma bana dağlar bu yüreğimi dokunmaksa aşk sadece bekleme sevgilim dokunamam ben sana korkarım kırılırsın diye ben aşkımı nasıl uzaktan yaşıyorsam uzak olduğun kadar yakınsın bana ne mesafeler bölüyor sevgimi ne ayrılıklar uzaklaştırıyor seni suçlu aramak mı yapma sevgilim ben suçlu aramıyorum ki geceler boyu yürüyorum sana yakınlaşayım diye ne yolların bitmezliği koyuyor bana nede o yolların sonu geldiğinde sana yine ulaşamamış olmak elim boş döneceğimi bile bile hep aynı hevesle yürüyorum o bitmez yolları vaz geçmekmi işte onu hiç isteme sevgilim ne sevgisinin ağırlığından yorgun düşmüş sol yanım kabul eder bunu nede ellerinin sıcaklığını özleyen ellerim nede dizlerinde uyuduğum geceler kabul eder bunu nede geceler boyu üzerinde uyuduğun sinem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANADIR SESLENİŞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANADIR SESLENİŞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüne yüreğine sağlık.
Selamlar sevgiler.