Bir azılı pranga sabır, şükrü bozulmayan nidâdır hayıflanmalar.
...
Afili yorgunluktan çıktım az önce soğuk savaşlara ılık çay taşıyan anne ellerim lügatını dünlere bağışlayan bir anı sessizliği ile affediyorum kendimi geçecek herşey diyorum dolan miyadın son damlasında bitecek elbet acıları ömrün biliyorum anlamak olmayacak bahtımda ötelenecek beklentilerim.
Susulmuş isy’anların harfleşmiş hâliyim kurulmuş düzenin oyun-bozan çocuğu tutulmayan tüm sözler k’üflendi aklımda düştüğüm de kalkacak mecal yok kalktığımda tutunacak dal şansın kör yanı, gecenin karanlığıyım içimde sönmüş yıldızlar - aldırmayın.
Külümseyerek b’akılan anılar koğuşu silinmiş kaderlerin izi alnımdan yansıyan bir of çekince yıkılmıyor dağlar öyle hemen evet ağlarsa birtek anam ağlar gerisi beyhude ç’ağlar ötesi boyumdan büyük ağıtlar -falan-
Bu dünya böyle kalmaz der atalarımız bir de gün olur devran döner ben yarımlarımla kalırım, onlar hep ilerler hayat dilimde güven lekesi anlamını yitirmiş hevesler yollar bitmeyen sızı dizlerimde bardaklar dolusu döktüğüm içim gider ansızın kendimden ben’siz kalırım öyle yine aklım da sirayet öyküleri geride yaşanamamış dünler devam eder hayat biraz virâne bir’az divâne
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sirayet Öyküleri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sirayet Öyküleri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hem uzun hemde ince bir yola çıkmış gidiyoruz hallice keşkelerimiz heybemizde hayallerimiz gönlümüzde hayatı ertelemek ile bu yolda adamlıktan çıkmamak arasında gidip geliyoruz
sonuç mu tabi ki de keşkelerimiz heybelerimizden taşıyor ve biz sırılsıklam ölüyoruz :(
Olsun... Bizim, anlatamamaya değer güzellerimiz ve güzelliklerimiz oldu, hep de onlar olacak; şiirlerimizde. Candan damla damla umuttu mısralar kanarken bile.
Önce küçük büyük bütün öğretmenlerin ellerinden öperim. Dünyada: tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin, 24 Kasım Öğretmenler Günü: kutlu Olsun... Çok Beğendim. …………………. Saygı ve Selamlar…
Pek çoğumuzun yaşam özeti bu şiir. Ah'larımız Vah'larımız.. Tam olamayışlarımız.. Gidenlerimiz.. İstemediğimiz kalanlarımız.. Göstersek hangimiz daha çok kanarız... al işte bak yaralarımız... İnsan böyle bir şey...
şimdi beni bilmiyorum beni bilenide bilmiyorum.
Zeynepece tarafından 11/25/2016 10:26:51 PM zamanında düzenlenmiştir.