sessiz çığlık nedir bilir misin hani yalnız kaldığında gerçeklerle yüzleştiğinde gözlerinden sicim gibi yaşlar boşalır ya yaşadıklarına yaşanmamışlıklara pişman olur ve keşke dersin ya ama vakit çok geçtir artık dönüşü olmayan yolun başlangıcında bulursun kendini o çok sevdiğin sevgili çoktan terketmiştir seni giden gitmiştir arkasına bakmadan bir elveda bile demeden gitmene bir şey diyemem karar senin ama giderken ardında hayat pınarı kurumuş sevginle yaşama bağladığın kalbimi de götürüyorsun ancak bende unuttuğun seni seni de al götür yanında unutma olur mu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYORSUN DEMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYORSUN DEMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
giderken ardında hayat pınarı kurumuş sevginle yaşama bağladığın kalbimi de götürüyorsun ancak bende unuttuğun seni seni de al götür yanında unutma olur mu...
Gidecekse gelmesin Birakacaksa sevdirmesin Kalp bu tamiri olmayan tek şey Sevgiyle hayat bulan oldugu bedene mutlu bir yaşam sunan tek parçamiz kemiksizdir ama kırılır.sevilirken gidenler hak eder sitemleri.ve götürdügün o kalbe iyi bak, sevilmekten başka yok dilegi.seven yürekten içten duygular anlamliydi.saygilarimla....
hayat pınarı kurumuş
sevginle yaşama bağladığın
kalbimi de götürüyorsun
ancak
bende unuttuğun seni
seni de al götür yanında
unutma olur mu...
Gidecekse gelmesin
Birakacaksa sevdirmesin
Kalp bu tamiri olmayan tek şey
Sevgiyle hayat bulan oldugu bedene mutlu bir yaşam sunan tek parçamiz kemiksizdir ama kırılır.sevilirken gidenler hak eder sitemleri.ve götürdügün o kalbe iyi bak, sevilmekten başka yok dilegi.seven yürekten içten duygular anlamliydi.saygilarimla....