bak yoksun sen yine kuytu bir köşede yalnızlığımla baş başayım gözlerim ağlamaktan şişmiş tükeniyorum akan göz yaşlarımda.
duvarlar üzerime geliyor sanki içimi onlara döküp konuşuyorum sen mi suçlu ben mi belli değil ben suçlu aramıyorum ki gözümü açtığımda görmek istiyorum karşımda seni.
sensiz yaşar mıyım sanıyorsun sen ki ateşle oynayıp beni sınıyorsun sen kararını çoktan vermişsin bu aşka yer yok kalbimde demişsin nasıl girdin kalbime bilmiyorum ama çıkarken seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum.
varsın ölüm senden gelsin be gülüm ona da eyvallah demesini bilirim ilmiği kendi elimle boynuma geçirir ölüme de gülerek merhaba derim.
arkamdan sakın ağlama tabutuma bir omuz da sen at demem sana baş ucuma bir selvi ağacı dik gölgesinden selam vereyim sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VASİYETİMDİR SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VASİYETİMDİR SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemini kutluyorum
__________________________________________Selamlar