Cepken yelek, entari, bluz Atlet, külot, sütyen Envayi çeşit kirli çamaşır, Hamal gibi yüklenmiş Hepsini klavyesine taşır; Umarım bu isimsiz mektup Beni bilmezden gelip Şimdi selamı, kelâmı esirgeyen Herkese bir bir ulaşır!
Sayın bayım siz, evet siz Şair yazar beyefendi Ruhunuzdaki tümör Kaleminizin ucundan dökülen Sayfalarca mürekkep İrin rengi Damlacıklardan okunuyor!
O onun teline O da onun Diline dokunuyor, Elini kulaktan Sözünü dudaktan Gözünü budaktan Esirgemiyor hiç kimse Yazın dünyasında Ondan ona yayılıyor hastalık Tozutan cozutan en/tertipler!
Toz utanmaz Söz, utan Üşüyorum!
’Teke meke sakalı oy madımak’ Boynu fularlı Beyni yularlı entel tipler Anlamaz olur muyum hiç Ben kaçın kurasıyım, En iyisini siz yazarsınız(!)
Kötü desem kızarsınız!... Ne dersin tertip Kaç kez sordum kim bilir ’Şafak kaç?!’, Yeni bir güneş doğuyor Cozutmadan tozutmadan Üşütmeden yeni bir sayfa aç Yoksa yersin kafayı Okuma tozutan sayfayı!
Atalarımızın dediği gibi Dedik yıllardır herkese Yine de d/uyan yok Oyalanmış sözcükler Boyasıyla foyasıyla düşüyor Bobinlere, rotatiflere, entertiplere!
Eskidenmiş o karatrenler Şimdi git istasyonlara Elektriklenmiş ortalık Hızlanmış garlar Gardını alıyor herkes birer birer O ona o ona Düdüğü öt(t)üren öt(t)ürene Pos(t)a koyan koyana!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
POS(T)A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
POS(T)A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum usta kalemi
______________________________Selamlar