Ay, bu ne güzellik Bu saçlar senin mi, Kim yaptıysa Çok güzel yapmış?!
Badem gözler, gül dudak Göğsündeki dirim konisi Gece gündüz demeksizin Düşlerimi emziren Dolunay yüzün Yusyuvarlak... ’Yedi delikli tokmak bunu bilmeyen ahmak’ Şurası Çamlıca Orası Kanlıca Burası Gülhane Şırası kanlıca(?) Yedi tepeli kent gibisin...
Tepeden tırnağa Yüreğimde "Gel!" diyor gülümseyişin; Öylesine sessiz bir çığlık Çığ düşüren Kar topu ellerin Gözlerin Öylesine davetkâr O güzellik, O estetik, O vakar, X ışını gibi Sessizce öldürür Sessizce yakar...
Şair bir arkadaş var (*) Manavgat’ta Çarşamba Pazarı’nda Kaynamış mısır satan, ’Mısır Hava Yolları!’ Diye bağırdı birden Piramitler düştü aklıma; Firavunların gömüldüğü O da benim gibi işte Biraz uçuk, biraz kaçık!
Mısır Çarşısı’na döndük birden!
Ben hâlâ göğsündeyim, Seni düşledikçe Bahçelerden geçiyorum Pembe beyaz begonviller Karanfiller gonca güller Kan kırmızı hibuscuslar...
Başta çiçek, aşka çiçek Her mevsim başka çiçek Bal arıları, yusufçuklar Kelebekler, kuşlar; Yüzün cennet bahçesi Dişlerin inci inci Gülümseyişin hâlâ Itrında gül kokan...
Ah, sendeki bu güzellik; Gözlerin elâ, Tepeden tırnağa Yüreğimde kaynamış Süt mısır Gel diyor gülümseyişin Ye beni, ısır; Ka(y)natmadan, Başımda püsküllü belâ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİRİM KONİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİRİM KONİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreyin kalemin var olsun şiir ilhamın bol olsun