Ab’ı hayat çeşmesinden Bir yudum su içebilseydim ellerinden Sevda denizinde yüzerdik beraber Dalgalar eşlik ederdi bize Şiirler yazardım sana Hayalleri çıkarırdım cam fanustan Anlatırken ikimizi Dinlerdin beni sessizce Gözlerin nemlenirdi tebessüm ederken İşte o an gözyaşların gibi Yanağından süzülüp dudaklarına konmak isterdim O kadar masumdu ki sevgimiz Yüzüm kızarır utanırdım Şiirlerimde seni yaşadığımı hiç bilmedin El değmemiş beyaz bir gül gibiydin içimde Susuzluktan kuruyan dudaklarıma Bir yudum su vermeni istedim dudaklarınla Nefesini nefesimde hissetmek Aynı havayı solumak istiyorum seninle Suskunluğum sana olan sevgimdendir Ben her gece rüyalarımda Darağacında kaçıncı kez asılıyorum biliyor musun Ölüm bir defa acıtır insanın canını Takvimden düşer hergün bir yaprak Gökte kayan bir yıldız misali Birgün benimde adım hiç anılmayacak ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Sözümü Söyledim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Sözümü Söyledim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kadar masumdu ki sevgimiz Yüzüm kızarır utanırdım Şiirlerimde seni yaşadığımı hiç bilmedin El değmemiş beyaz bir gül gibiydin içimde
Gerçek sevgiler hep çocukca ve masumdur çocuklar gibi saf riya barındırmaz içinde .karşılıgı sadece sevilmektir çocuklar sevilmek isterler, acı ve kötü söz bir ömür kalır dımaklarında.ne güzeldin anlamlşıydın şiir.saygılarımla...
Sevgiliye seslenişin biraz hüzünce hikayesi. Duygusal bütünkük ve hakimiyeti olan güzel ve samimi duygularla süzlenmişti şiir. Gönlüne yüreğine sağlım dost. Kutluyorum yürekten sizi.
Güzel şiiriniz içten duygularla yazılmış, tamamını aktarmak istedim.
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…