Eteklerinde Torosların Akdeniz çanağında Sular gümüş renkli bir ayna Burası doğduğum kent "Dünyanın en güzel yeri" * Bir güney ili; Antalya...
Körfezinde bir gümüş tepsi Sabaha dek dansederken Ay ışığında balıkların hepsi Yakamozlar kal/aylanır Ben ay yüzünde aşka düşer Hareli düşler ile Nakış nakış oyalanırım...
Yazlar sıcak mı sıcak Ayağımda karaşayak donum Denize dala çıka Konyaaltı’nda Deliktaşta Daha dün gibi çocukluğum, Taş duvarlarında yosun tutan Saat çiçekleri, karnfiller Yaseminler ile sevdim Sokaklarını Kaleiçi’nin...
Zaman zaman keder doldum Taştım bendimden Barlarında içtim Serseri bir aşık Mecnun gibi kendimden geçtim Bedenimi cumbalı evlerin Balkonlarında sarhoş Otel pansiyon odalarında Teraslarda, çatıkatlarında Sereserpe güzellerin koynunda Öpüşüp sevişirken buldum Sahilde çakıltaşlarında...
Gözünü sevdiğim Antalya Bir yeryüzü cennetisin; Sevdim denizini güneşini Bir sana baktım, bir gülüme Bulamadım hiçbir yerde Senin ve gülümün eşini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANTALYA'M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANTALYA'M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum usta kalemi
__________________________________Selamlar