henüz girmişken on sekizine, yar diye varmışsın el alemin öküzüne.
dünyana doyacaksın, her kahrı göreceksin her küfrü duyacaksın belki canından cayacaksın, varmadan otuzuna. yazık sana ASİLEM!
bahtı güzel olacak kızın yüzünden önce. tebessüm doğacak yüzünde hüzünden önce.
bir kalpsize kapılır, işte, böyle, kör olurmuş, insan sevince.
yastıklara ağlayacaksın uzun geceler boyu. unutacaksın belki tatlı bir uykuyu. karardıkça kararacak gecelerin. duvarlara söyleyeceksin, sesine ses gelmeyecek. duyan olmayacak; hıçkırıp ağlasan da.
başın öne eğik, elin kolun bağlı yaşlanacaksın vaktinden önce. kendin yanacaksın, kendi haline. yazık sana ASİLEM!
acıları çek sineye ağla ASİLEM! pişman ol evlendiğine ağla ASİLEM! bir hiç uğruna kendini dağla ASİLEM! bir kıymet bilmeze yarınlarını bağla ASİLEM! senin derdin, çok derin. yazın böyleyse değişir mi kaderin. yazık sana ASİLEM!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASİLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASİLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.