(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN KORONASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN KORONASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağzında ne şeker ne bal kaymak yâr Dilin baldan tatlı geliyor bana Yâr deyip sineme seni sarmak var Bu aşkın sırrını gel de yor bana!
Yakarken gönlümü gözündeki fer İçinde serçeler kuş üzümü yer Sevdayla başımda eserken yeller Saçının telini yelde sor bana!
Yanardağlar gördüm eriyip akan Ateşi külünde gökleri yakan Var mı benim gibi güneşe çıkan İnan aşkın daha beter kor bana!
Yanınca aşk ile lebinde nemden Yanmaz oldu tenim kor cehennemden Yok mu daha sıcak aşk ile demden Senden ayrı kalmak daha zor bana!
Gönül tezgahında mekik dokudum Yanlış işlediysem söktüm dokudum Güneşi gözünden öptüm okudum Aktaş idim akik nâr diyor bana!
Şaban AKTAŞ 15.10.2016
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ Floş İpek Ağacı çiçeği
Şaban Aktaş (Şaban Aktaş) (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN KORONASI
Ağzında ne şeker ne bal kaymak yâr
Dilin baldan tatlı geliyor bana
Yâr deyip sineme seni sarmak var
Bu aşkın sırrını gel de yor bana!
Yakarken gönlümü gözündeki fer
İçinde serçeler kuş üzümü yer
Sevdayla başımda eserken yeller
Saçının telini yelde sor bana!
Yanardağlar gördüm eriyip akan
Ateşi külünde gökleri yakan
Var mı benim gibi güneşe çıkan
İnan aşkın daha beter kor bana!
Yanınca aşk ile lebinde nemden
Yanmaz oldu tenim kor cehennemden
Yok mu daha sıcak aşk ile demden
Senden ayrı kalmak daha zor bana!
Gönül tezgahında mekik dokudum
Yanlış işlediysem söktüm dokudum
Güneşi gözünden öptüm okudum
Aktaş idim akik nâr diyor bana!
Şaban AKTAŞ
15.10.2016
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
Floş İpek Ağacı çiçeği
Şaban Aktaş (Şaban Aktaş)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.