Deniz sakindi,martılar gökte uçmuyor, Dolmuş üstüne,sessizce suda yüzüyor, Kıyıda bir çift, oturmuş hayal kurarken, Göz göze bakıp,derinden gözü süzüyor.
Bir yat uzakta,süzülüp nere gitmekte, Üstünde kızlar,göğüs açmış sermekte, Belli ki zengin,yakışıklıydı kaptanı, Başında durmuş, sırtına yağ sürmekte.
Yemyeşil koylar,şırıl,şırıl akar sular, Dolmuş yüzeye,yatlar ve boldu martılar, Bir sessizlik var,uyur mu şimdi oralar ? Sakin koylarda,aşk var bolca yeşillik var.
Sessiz sakinim,ufukta dalmış gözlerim, Durmuş da orda,geçmişe bakar özlerim, Oysa hayaldi,yazılan çoktan verildi, Belim bükülmüş,ağrırdır şimdi dizlerim.
Çıkar fırtına,sessizliğin en sonunda, Kar yağmur olur,şu dönüş denen yolunda, Vuslat gelirdir,her mevsim ölüm hazanda, Gitmek lazımdır,elveda demek lazımdır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELVÊDÂ LAZIMDIR. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELVÊDÂ LAZIMDIR. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessiz sakinim,ufukta dalmış gözlerim, Durmuş da orda,geçmişe bakar özlerim, Oysa hayaldi,yazılan çoktan verildi, Belim bükülmüş,ağrırdır şimdi dizlerim.
Çıkar fırtına,sessizliğin en sonunda, Kar yağmur olur,şu dönüş denen yolunda, Vuslat gelirdir,her mevsim ölüm hazanda, Gitmek lazımdır,elveda demek lazımdır. ... Her yokuşun bir inişi, her gündüzün bir gecesi olduğu gibi her ömründe bir çıkışı, bir de inişi vardır. Yaşadığımız sürece biz bu yolun çıkışını da inişini de göreceğiz. Marifet çıkarken gördüğümüz güzellikleri değişmişte olsa inerken de görebilmektir. Zamanı gelince... Hoşça kal Dünya...
şair07 tarafından 4/13/2008 2:02:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çıkar fırtına,sessizliğin en sonunda, Kar yağmur olur,şu dönüş denen yolunda, Vuslat gelirdir,her mevsim ölüm hazanda, Gitmek lazımdır,elveda demek lazımdır.
Elveda demek; Bir çiçeğin kuruyacağını bile bile su vermemektir. Ya da çöpcünün sabah süpüreceğini bile bile yere sigaranı atmaktır! Ve ya Öleceğini bile bile su orucuna girmektir! Ya da hiçbirşeydir. Belkide Tek kalemde üzerine çizgi çizmek değilde, tekrar tekrar aynı şeyi yazmaktır...