(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Bu böyle sürmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Bu böyle sürmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili hocam şu an sizin sayfanızda olmanın ayrıcalığıyla şiirin huşusundayım.Varolsun naif yüreğiniz hep aksın damla damla sayfaların dağılan çehresine..
duyguların coşkusunda en güzel hazine yine varlığımızın uzantısında içimizde saklı tuttuğumuz. kutluyorum üstadım. en derin saygı ve selamlarımla hocam...
Anlam dolu ders alınması gereken harika bir gönül sesi okudum. Yüreğinize sağlık değerli Üstadım.Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun. Selam ve saygılarımla.
Değerli dostu ve usta kalemini yürekten kutluyorum Her zaman ki tat ve deminde bir eser Gömlüne, ömrüne bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
"burnun yere inmez ben düştüm diye çıtan da inmezse bu böyle sürmez" Aşkın astarı yüzünden pahalıdır hocam. Dışta güneş açar içeride fırtınalar. Manidar dizeleri KUTLARIM Tebriklerimle...
Muhatabına "sevdamız için gel bir çıkar yol bulalım"der gibiydi,bu oldukça duygulu,ahenkli,etkili ,okunması haz veren sitemkar,serzenişli şiir..Degerli Üstadımı yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..