Güneşin altında kuma bakmak Göğe bakmak gibi bir şey Her biri diğerinden farklı Milyarlarca kum tanesi Renk renk çeşit çeşit İrili ufaklı Bazısı sapsarı sanırsın ki altın Yıldızlar gibi parlıyor bazıları Kuvarsit; kristal kırıntıları...
Sahildeyim, tekim Hatun yüzmeye gitti Ben kumlarla haşır neşir Hâlâ dalgaĺanıyor Yüreğim tekin değil A(ş)kdeniz gibiyim Oysa Altmışikiye geldim Sanki Altmışikiden Tavşan çıkarmak istiyor gönlüm Kazanova mı yoksa Playboy muyum neyim?!
Güzel görünüyorlar insanlar Bazıları çok mutlu Yürüyorlar el ele, yan yana Yüzen var, gezen var Uzak mesafelerden gelmişler Hallerinden memnun Tatil atmosferinde Yaşama sevinciyle dopdolu Gülümsüyorlar...
Çoluk çocuk Bebeğiyle gelenler var Genç, orta yaşlı, ihtiyar Her kesimden insan var Hepsi de bahtiyar Tatile gelmiş Bir hafta iki hafta Bilemedin üç hafta Ülkemizde kalıp dönecek Biraz güneş biraz deniz Biraz da değişik insanlar Eğlenip gülerek Gezip görüp Gününü gün edecekler!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TATİL ATMOSFERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TATİL ATMOSFERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.