Hiç rüya görmemiştim uzun zamandır Bir an önce sabah olsun diye erkenden yatardım Sabah olsunda seni tekrar göreyim diye Yanımda olamazdın belki de Ama yerin vardı hep kalbimde. Yine sensiz bir gece Gökyüzü düştü üstüme karanlık ve kasvetli Uykularım kaçtı olmadık şekilde aklıma geldin Huzursuz landım nedensiz yere ağladım Her zaman huzurla yatan bedenim Yine sensiz bir gece ilk defa Yatağa düştü usulca Yine yoktun yanımda uyumak istedim Ama ama Bu sefer bir an önce uykuya dalıp Unutmak için aklımdaki sensiz kalma duygusunu Nedensiz düşünceler arasında daldım uykuya Uzun zaman sonra ilk defa kâbus görüyordum Kâbus değil hoş bir rüya olmalıydı aslında İçin de sen ve ben huzurla Kaybetmişim seni Arıyorum seni umutsuzca Fısıldamalar geliyor kulağıma uzaklardan Dinliyorum usulca Belki bir umut bir ışık görürüm diye Kimselere soramıyorum nerde diye Sadece beklemek geliyor elimden Uyandım sonra Açtım gözümü ve baktım yatağıma Yine yoktun yine yalnızdım Ve her zaman bu yalnızlığa mahkûmdum Sen yoktun Sen yoktun çünkü sen sadece bir hayaldin Hayallerimdeki kadın yoktu Hiç bir zaman da olamayacaktı Bu sadece bir kurgu ve her zaman öyle kalacaktı.
Yazan: Seçkin ÜST Derleyen: Hakan ERTÜRK
(Not: Eser sahibinden izin alınarak yayınlanmıştır.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yine Sensiz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yine Sensiz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.