(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bol Köpüklü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bol Köpüklü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuduğum bu güzel şiirden duyduğum memnuniyeti,aldığım hazzı ne yazıkki tam anlamıyla yorumlayamıyacağım için gerçekten üzgünüm. .Sebepse;duygularımı yorum hanesine aktaracak kelimelerin kalleşlik yapması..Bir türlü istediklerimi bir araya getiremedim,beceremedim.! Yine de diyorum ki;Güzel bir şiir için aranan ne kadar seçkin,ne kadar güzel özellik varsa hepsi bu şiirdeydi..Tek kelimeyle şahaneydi.Yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
musiki tadındaydı...ahengi, akıcılığı, anlam ve anlatım güzelliği hayran bırakıyor kendisine. sevgi doldu mu dizelere tadından yenmez oluyor şiirler, o kahve ise o da tadından içilmiyor. tebrikler ve saygılar mümtaz kaleminize...
Tam ikramlik kahve tadiyla bir şiir. İnsanın bize de varmı diye sorasi geliyor. Sevgili Suat Kardes çok tatlı gönül ve iştah açıcı harika bir şiirdir. Adı ve tadı güzel bir şiir. Selamlar ve de sevgiler benden.
Kutlarım...
Beğendim…
............................................ Saygı ve Selamlar.