(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İĞNELİ OYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İĞNELİ OYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay sana özenmiş Elimi uzatıyorum dokunamıyorum Sokuluyorum yatağıma sarılıyorum yastığıma yorganıma Uyumak istiyorum olmuyor Aklımdan çıkmıyorsun Uzanıyorum sana doğru Sana ne yapsam ulaşamıyorum
Gerçekten doğru bastıktan sonra bırakmanın anlamı varmı acaba dilinize sağlık
HER YAZDIĞINI SERBEST ŞİİR ZANNEDENLERE SERBEST ŞİİR NASIL YAZILIR ÖNCELİKLE ONU GÖSTERMİŞSİNİZ.KONUYA HAKİMİYETİNİZ VE MESAJINIZ MÜKEMMEL.HERŞEY YERLİ YERİNDE TEBRİK EDİYORUM
yaşadıklarınızı yaşatmak usta kaleme çok yakışıyor...yorum okuyunundur elbet ama bendi kendi payıma çok şey aldım şair...ağır dizeler hayatın içindende olsa yüzleşmeler çok ağır hele ödenen bedeller... saygılar,sevgiler... her daim mavilere...
kalelerim vardı burçları sevgiyle erinçten, yıkıldı bedenler piyonlara yem verdim / bir bir içten yurtsuzum sürgünüm elan ; mekanım hiçten...
hayırsız duaların rahmeti dolanır üstümde inatla ; ahmakıslatan ! .. oysa ben çoktan aldım dersimi çekintisiz yelden, selden arpa, buğday pirinçten aşka dair masal ile meselden...
kuyruğuna bastığım yılan dişler tenimi durmadan içimdeki ses kaldırma ayağını der bedenin zehirin panzehire dönüştüğü yer...
her dizesi üzerinde düşünülesi anlam yüklü..belli ki yaşanmış... etkileyici hicviye...kurdele bırakıyorum değerli hocam ..kutlarım harika yürek dizelerinizi...saygılar..selamlar..
"İğneli Oya" adını yerden göğe kadar hak eden ince bir üslup. Doyurucu imgesel anlatımı, etkileyici ironisiyle ne güzel bir şiir kurgulamışsınız hocam. Kurgudan daha ziyade doğaçlanmış, ciğerden sökülmüş bir hali var şiirin. Tarih bir kaç ay öncesi... Demek ki bu güzel şiire hicvi "oya"layıp yakıştıracak duygular yaşanmış, derinden hissedilen...
Çok güzel bir şiir. Okumak ayrıcalıktı. Sevgi ve saygılarımla
Bazen öyle şiirler olur ki/ yazıldığı anki ruh halinizi / şiiri tekrar okusanız kendiniz bile anlayamazsınız... Mazinin derinliklerine inice bazen bir akrep bazen biri engerek bazen bir kobra bazen kayan bir yıldız yakar durur sizi
Ama çeliğine su verilmiş yüreği ısıtan hep aynı ateştir...Ayrı kahır/ ayrı zehir ve alışısınız zamanla(/ bütün zehirler panzehir olur... Yoksa ölürsünüz zaten...
Oldukça ilginç, matriks zincirlemesinde reaksiyonlu ve yorumu zor bir şiir şairim kutluyorum. İç ses iç savaşa dönmüş durumda bir sınama ortamı. İradenin nefse kafa tutuşu fakat çok ince bir çizgide. Panzehir bence bedende değil, o bedenin taşıdığı yürek/beyin ortak işlevinde... Tebriklerimle. Sevgi yüklü saygılarımla.
Sayfana baktım kaç gündür şiir yazdığın yok;bakıyorum da bakı duruyorsun uzaktan be seni baktığın an görebiliyorum (E yani VİP ).En iyisi mi yazayım yorumu da uykusuz kalma haydi çek git;yeni şiir yaz !
Kendinize has bir üslûbunuz var;bazen iğneli,bazen ironik... Özgünlüğü yakalamış bir şair olan sizi okumak, her dâim zevktir benim için... Çünkü alınacak dersler,heybeye atılacak mesajlar oluyor her defasında...
dişler tenimi durmadan
içimdeki ses
kaldırma ayağını der
bedenin
zehirin panzehire dönüştüğü yer...
Dilinize sağlık güzeldi
Haşim Kalender