(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dopdolu sözcükler le muhteşem bir anlatımdı çok değerli hülya hocam... Sizinle ey hayat başlıklı şiirimi burada paylaşmak istiyorum affınıza sığınarak yüksek müsadenizle efendim. Selam ve saygılarımla........?
............Ey Hayat...........
Bugün içim ağrıyor içim.bilmiyorum neden.. Bizim kalbimiz hep kırıktır be Usta..
Ama yinede sol yanımızdan eksik etmeyiz umudu... Ne kadar yağmur yağsa da. ne kadar kar taneleri vursa da, yüzüme, üşümeyiz ıslanmayız yinede... Çünkü ben güz yağmurlarında ıslandım Usta.. Hazan yağmurları ılık yağar üstüme. Öyle bir yağar ki anlayamazsın ıslandığını,,, İşte öyle başlar yaralarım kanamaya be Usta...
Şiir yürekten.çıkar..? Denizde vapur,gökyüzünde martı, Semaverde çay olmalı.. Çayda dem şiirlerimde aslıyla kerem Olmalı.. Meçhul bir sevdaya sen bilirsin diye yazılır ancak... Ayışığı gölgeleri büyüttü.ayrılık eskidi bizde eskidik Usta...
Aşk, Aşk bize küstü be Usta ...
Böğürtlen tadında konuşmaya, birlikte yürümeye, lanet olası o Gecikmelere küstüm be Usta.. Küstüm.. Hayat avucundaki bir su gibidir.. Sen tutmaya çalıştıkça o akıp Gider be Usta.. Eey hayat akıp gitme önümü süre.. Yaş gelmiş elli beşe.. Yaradan işine karışmam haşa... Ïstersen çoban ol istersen Paşa.. Kaydımı defterden sildirme hayat,,,
Şu an kar yağıyor inceden ince.. Uykularım kaçtı inan sen Gidince..? Hissetmek, beraber susmak, Aynı anda aynı yazıyı Yazmak,ta usta olmanı adıdır dostluk be Usta..
İşte büyük bir acının hikayesi bu.. Sonu belli olmayan bir yoldur hayat,, Hayat bir kaç kez yere vuracaktır kanatlarını.. Kanayıp Acıyacaktır mutlaka.? Ama unutma.? Yaralı kuşlarda uçar sonunda ... Yeter ki sen hayata küsüp de kanatlarını kopartma Usta ... Ah ah bu şiirlerin göğsü yırtılsın, yırtılsın..Usta İçim ağrıyor içim..?
Okudum ve taktirlerimle çok beğendim…
Gönül dostluğuyla Kutlarım…
…………………………….. Saygı ve Selamlar…