Bugün BAYRAM ! Dua ettim eşe dostta Selam saldim uzak diyarlardan.. Af diledim yaradanimdan Çok istesemde gidemesemde yanlarına Gönderdim bir dünya dolusu çiçek kokulu Yüreğimdeki sonsuz sevgimden; sevdiklerime...
Bugün BAYRAM ! Uzakta olsamda kalbim sevdiklerimle.. Nice nicelerine erişmeniz dileğimle.. El öpenleriniz çok olsun bu BAYRAM yine...
Bugün BAYRAM ! Tüm hayr’lar tüm dualar Bizden önce avuçlarımızdan uçsun gitsin Ahrete intikal eden CANDAN sevdiklerimize Kabirleri nurla dolsun mekanlari CENNET olsun...
Bugün BAYRAM ! Af günü, affedin af edemediklerinizide.... Olmasın kırgınlık olmasın dargınlık Allah af eder af edenide, Selamete erdirir, boğulsada günah denizinde...
Bugün BAYRAM ! Af yarabbim af...af diliyorum senden Aciz bir kulum bende ! elbet vardır günahlarım Bu mübarek gün hürmetine; affet sevdiklerimide, benide...
HAYIRLI BAYRAMLAR C ü m l e n i z e Saygi ve Sevgilerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN BAYRAM ! HAYIRLI BAYRAMLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN BAYRAM ! HAYIRLI BAYRAMLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.