Aşkı bana tarif edebilirmisin ? Dikenli bir gülmüdür, yoksa elimize batan. Aşk; ne gizemli bir duygudur ki ! Lanet bile okunur yeri geldiğinde. Eminim aşksız yapamaz bir çok insan. Ta, derinlerde acılar,izler bırakmasına rağmen.
Peşin hükümlü yaparmış, yeri geldiğinde. Evveliyata dayanır büyük aşklar. leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı misali... İncitir zamanzaman seven yürekleri. Tamiri mümkün olmayan kalp kırmaları gibi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güzel dizeler..aşkk..tarifi varmı acaba..veya aşkı tatmayan varmı...ama şimdi aşklar çok kolay,unutulmak kadar da hain maalesef..yüreğinize sağlık..başarılar...
Peşin hükümlü yaparmış, yeri geldiğinde. Evveliyata dayanır büyük aşklar. leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı misali... İncitir zaman zaman seven yürekleri. Tamiri mümkün olmayan kalp kırmaları gibi.
Bazen aşk insanın kendi egosudur bazense elde edemediğine yanması hatta verdiği emek yedirdiği yemektir, tıpkı ananın çocuğuna olduğu gibi..
Şiirde aşkı sorgularken aşktan çektiğiniz hemen hemen her mısra arasında belli oluyor..Güzel ve saf ifadelerle anlatılan bir eser okudum kutlarım TEBRİKLER..