Boğulursun ya bazen bir yudum nefesinde Bazen tıkanır kalır bir cümle kafesinde Hıçkırıktır arkası tükenen hevesinde Prangaya vurduğun duyguları yazarken
Kuruyan yapraklarla hüzünleri toplayıp Bilinmezde bir rüya hayalleri kaplayıp Bir avuç yıldız aldım yüreğime saplayıp Prangaya vurduğun duyguları yazarken
Bir avuç deniz suyu bir avuç gül kokusu Masumdu gözlerimin biçtiği aşk dokusu Yıldızlar sıraladım odam sevda yokuşu Prangaya vurduğun duyguları yazarken
Saydım yar yıldızları birer birer eline Bir avuç özlemini kattım aşkın yeline Harmanladım yüreğim şimdi seline Prangaya vurduğun duyguları yazarken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR AVUÇ YILDIZ ALDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR AVUÇ YILDIZ ALDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saydım yar yıldızları birer birer eline Bir avuç özlemini kattım aşkın yeline Harmanladım yüreğim şimdi seline Prangaya vurduğun duyguları yazarken ...
Harika eser harika yorum kutlarım sevgilerimle canım ...
serapertence tarafından 9/13/2016 12:28:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
OF OF Ablam kasma bu kadar çöz prangaları özgür galsın duygular dagılsın yüreginden kara bulutlar epeydir sesinden şiirlere hasret kalmıştım dilindeki pranganın çözülmesine sevindim ::)) kızın yanında olunca coştun tabiki ellerinden öptüm selam ve dualarımla
Çok güzel bir sevda şiiri düşmüş o güzel yüreğinden canım.duygular dile gelmiş adeta.gönlüne kalemine sağlık canım.seni okumak başka güzel.özletme kendini.çok sevgilerimle öpüyorum duyarlı yüreğinden.
Sen gelirsin aklıma yaşadığım o şehirde.? Akar giderim ben fırat kızılırmak nehirde.? Nasıl unuturum,ki.? geçmiş zaman ahirde.? Prangaya vurduğun duyguları yazarken..Vahap Ünsal...
yüreğindeki duygular hiç sönmesin usta kalem.. muhteşem bir hece düşmüş geceye beğeni ile okudum ve de dinledim.. duygu dolu şiirinizi ve o kocaman şiir dolu yüreğinizi alkışlıyorum efendim.. bu naçizane dörtlüğümüde.siz değerli hocama armağan ediyorum.. affınıza sığınarak efendim.selam ve sevgiler bıraktım buraya sonsuz saygı ve hürmetlerimle..
Yüreğinize sağlık...Selam ve sevgilerimle...