Biz diyoruz ki illâ yasa, Onlar da diyorlar ki; Yasa kime tasa Kim gelir katılırsa safa Alır soygundan payını Önemli olan kasa, Taraf olmayan bertaraf Taraf olana rant var Ganimet var, nema var Dolup taşıyor her taraf; Gel tut bir ucundan Omuz ver omuz ’Devletin malı deniz Yemeyen domuz!’ Ele geçmez fırsat daha Verdikçe verir Allah; Din ile yapılan sömürü Uzattıkça uzatır ömürü(!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH DEYİP SOYANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH DEYİP SOYANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yurdumun düzelmeyen gerçekleriydi...İyiliği Allah adına yaptığınız zaman iyilikler artar, kötülüğü Allah adına yaptığınızda da kötülükler artar... ülkemiz ikinci şıktaki durumu yaşıyor...onlar kötülerin cennete,iyilerin cehenneme gittiği hayaliyle avuna dursunlar...bir gün DANK edince gözleri fal taşı gibi açılacak ama NAFİLE... Anlam doluydu...ibretle ve imrenle okuduğum müstesna bir şiir. tebrikler ve saygılar sunuyorum.
Kalemin susmasın
___________________________________Selamlar