zavallılar zannettiler ki, artık büyüdüm ben ne büyümesi yoldan çıkıp, hepten küçüldün sen nerde görülmüş büyüyenin, özünden koptuğu Hakkı terk edip maddiyata, kul olup taptığı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Zavallılar zannettiler ki… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Zavallılar zannettiler ki… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kisa ama mana derinligi ucsuz bucaksiz cok anlamli, duygu yüklü,okuyucusunu düsündürüp,yönlendiren bir dörtlük..Tebrikler Degerli Üstadim..Selam ve saygilarimla..
zavallılar zannettiler ki, artık büyüdüm ben ne büyümesi yoldan çıkıp, hepten küçüldün sen nerde görülmüş büyüyenin, özünden koptuğu Hakkı terk edip maddiyata, kul olup taptığı…
Hepsini siz bir dörtlük te demissiniz AZAP HOCAM BİZE SOZ KALMAMİS Kİ
Bazen yakınlar acı söyler gerçek söyler."Anlayana sivri sinek saz,anlamayana davul zurna az"Az ve öz söylenmiş içi dolu dolu söylenmiş.Yüreğinize sağlık üstad. Selam ve saygılarımla
zavallılar zannettiler ki, artık büyüdüm ben ne büyümesi yoldan çıkıp, hepten küçüldün sen nerde görülmüş büyüyenin, özünden koptuğu Hakkı terk edip maddiyata, kul olup taptığı…
şair arkadaş yüreğine sağlık...kısa .öz ve anlamlı.....
YÜREĞİNE SAĞLIK HOCAM. Dörtlüğü okuyunca Hz. Yakup'un bir sözü geldi aklıma. " Bu Dünyaya Aşırı Bağlılığı olanların sığınacak Bir Rabbi Yoktur," demişti. Elbette Dünya yaşamının gereği yapılmalı, ama o Dünya malına tapınıp, yolsuzluğa bulaşanların vay haline. Saygılar...
İnsan büyüdükçe kuculendir. Değişim dışta olsa bile bir takım aidiyetler asla değişmemeli. Dortlugunuz yine atasözü gibi usta. Selam ve de sevgilerimle. .
Kutlarîm hemşerim ustam
Saygılarımla