(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Ateşi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Ateşi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne yakışan bu güzel sevda türküsünü ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum, tebrikler!.. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın…
Bu muhteşem şiiri adeta şarkı dinler gibi okudum.çok ama çok güzeldi şairim.layık olduğu değeri de hakkıyla almış.yüreğinize kaleminize sağlık.kutluyorum can-ı gönülden.selam ve saygımla...
Sizi yeni tanıma fırsatı buldum şiirlerinizi bir bir okudum ve cok begendim üslubunuz acık ve doyurucu burada sizin gibi değerli arkadaşların olmasından büyük mutluluk duyuyorum yüreğinize duygularınıza ilham kaynağınıza sağlıklar diliyorum.. ....
abiciğim, şiirde ipek yumuşaklığında hoş bir ahenk var aşk şiirleri genelde öyledir amma bu şiir bambaşka bir şiir çok güzel bir şiir olmuş beğeniyle çok sevdim hele o şiirin girişi varya can alıyor gel otur yanıma yaslan sineme canlı gibi kutluyorum en derin selam ve saygılarımı bıtrakyorum günümün şiiridir.
Aşk buya, zaten aşk ateş demektir. Anadolu kültürü bunu böyle bilir. Üstat yandırmışsın sevdayı. Bir şarkı adderek mırıldanarak okudum bu harika gönül sesiniz olan şiirinizi. Tebriklerimle kutluyorum yürekten. Selamlar ve de sevgiler yolluyorum. .
Gönül dostu; sağlıcakla kalın...
Severek Beğendim...
............................................ Saygı ve Selamlar..