şaşıyorum; çünkü hâlâ yaşıyorum sensizlik nasıl bir boşluk birdenbire olduğum yerden hızla aşağıya düşüyorum; sen tutuyorsun beni aniden yoksa o hızla lime lime darmadağın kaybolurum boşlukta gidiş o gidiş, tutsan tutsan sen tutarsın; yalnız sana tutulurum aşk ayakta tutar beni yalnız seninle kurtulurum...
-II- hıçkırıkların dibe vurduğu zaman bıçak açmaz ise ağzını saplanmış ise mızrak gibi bağrına hasret taşsa da gözlerinden o dayanılmaz sancılı kasvet gökyüzüne bak; güneyden kuzeye aşk bereketinde yağmur yüklü bulutlar geçip giderse bir gün geniş kanatlı kuşlar gibi nesli tükenen beni düşün, okyanus aşırı uçup giden...
de ki darbeye uğradık yitirdik gülüşümüzü fakat bitiremedik bir bir türlü o eski düşümüzü; güzel aşklar vardı eskiden ve bizim gibi aşıklar Leyla vü Mecnun Kerem ile Aslı Ferhat ile Şirin bir de çocuk masalları her gece düşlerimize giren...
yutma sözcükleri arada bir gözlerini sil bırak mendili söz mendilden önce gelir ve girer menzile özgür bırak damlaları kefesi dolu dolu olsun gerek yok tenzile!
her ne koşul altında olursa olsun yağmur yüklü bulutlar yaz ortası seni bana getirir suyun toprağa hasretini yaz yağmurları yetirir...
düşlerini suya bırak sevgili havalandıkça bulutlar duman duman gökyüzüne bak az sonra gün batar, ay çıkar ay buluta girmeden; bak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY BULUTA GİRMEDEN; BAK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY BULUTA GİRMEDEN; BAK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.