Kapanmayan yaralarım var benim! Uzak dur benden dokunma yüreğime! Unuttuğum duyguları korlaştırmışken! Alevlendirme yakarsın kendinide benide.!
******
Oysa ben seni yaşıyorum hayalimde düşümde! Kavuşuyor bedenlerimiz hasretle özlemsevgiyle! Tenin tenime deydiğinde hürperti geliyor sanki içime! Tatmadığım duyguları heycanları yaşıyorumben seninle!
******
Sarsan kollarını tüm bedenime yüregime tenime! Dönüp savursam saçlarımı uçuşsa senin nur cemaline! Sımsıkı sarıl bana bırakma ne olur sen beni yaban ellere! Hayelde kalmasın gerçeği yaşayalım tutkuyla sevgiyle seninle!
******
Hep böyle değilmi sevgi eksik oldumu dalarsın hayellere! İçinde gupte kalan saklı duygular açığa cıkar elbet düşlerde! Küllenmeye yüz tutmuş gün görmeyen duygular serzenişlerde! Dünyada olmasada ruhlarımız buluşucak günü geldiğinde ahirette!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşanmayan Hayaller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşanmayan Hayaller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
................................Filezof Abdulkadir KAÇAR
…….............................. Saygı ve Selamlar…