(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın verdiklerine karşı bizim veremediklerimiz haklısın Öğretmenin kısa ama anlamlıydı Kalemin hep azsın........... _________________________________Selamlar
Yine çok güzel,kısa ve anlamlı bir şiir okuma fırsatı yakaladım gecenin sabah ile kucaklaştığı bu saatlerde.Kutluyorum.Yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın.
Bugün içim ağrıyor içim.bilmiyorum neden.. Bizim kalbimiz hep kırıktır be usta..
Ama yinede sol yanımızdan eksik etmeyiz umudu... Nekadar yağmur yağsa da. ne kadar kartaneleri vursada, yüzüme, üşmeyiz ıslanmayız yinede... Çünkü ben güz yağmurlarında ıslandım.. Hazan yağmurları ılık yağar üstüme. Öyle bir yağarki anlayamassın ıslandığını,,, işte öyle başlar yaralarım kanamaya be usta...
Şiir yürekten.çıkar..? Denizde vapur,gökyüzünde martı, Semaverde çay olmalı.. Çayda dem şiirlerimde aslıyla kerem Olmalı.. Meçul bir sevdaya sen bilirsin diye yazılır ancak... Ayışığı gölgeleri büyüttü.ayrılık eskidi bizde eskidik usta...
Aşk, aşk bize küstü be usta ...
Böğürtlen tadında konuşmaya, birlikte yürümeye, lanet olası o Gecikmelere küstüm ve usta.. Küstüm.. Hayat avucundaki bir su gibidir.. Sen tutmaya çalıştıkça o akıp Gider be usta.. Eeey hayat akıp gitme önmüsüre.. Yaş gelmiş elli beşe.. Yaradan işine karışmam haşaa.. Ïstersen çoban ol istersen Paşa.. Kaydımı defterden sildirme hayat,,,
Şu an kar yağıyor inceden ince.. Uykularım kaçtı inan sen Gidince..? Hissetmek, beraber susmak, Aynı anda aynı yazıyı Yazmakta usta olmanı adıdır dostluk be usta..
İşte büyük bir acının hikayesi bu.. Sonu belli olmayan bir yoldur hayat,, Hayat bir kaç kez yere vuracaktır kanatlarını.. Kanayıp Acıyacaktır mutlaka... Ama unutma .yaralı kuşlarda uçar sonunda ... Yeterki sen hayata küsüp de kanatlarını kopartma usta ... Aah ah bu şiirlerin göğsü yırtılsın, yırtılsın..USTA.. İçim ağrıyor içim..?
Şiir Vahap Ünsal / 25 / 02 / 2015
KISA VE ÖZDÜ HAYAT HİKAYESİ.. YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ DOST KALEM.. BENDE BU NAÇİZANE ŞİİRİMDE HAYATI VE YAŞAMI ANLATMAYA ÇALIŞTIM..UAMARIM BEĞENİRSİNİZ USTA..SELAM VE SEVGİLER BIRAKTIM BURAYA SONSUZ SAYGI VE HÜRMETLERİMLE..
Kalemin hep azsın...........
_________________________________Selamlar