Çıkardık üzerimizden, dünya elbiselerimizi Giyindik şehit kanından, albayrak kefenlerimizi Düşmana meydan okuyor, imanın nurlu askerleri Hainlere mezar olsun, yaşatalım CENNET ülkeyi...
CANsın bize TÜRKİYEmiz, yedirmeyiz namerde seni Gel; ya gazi ol, ya şehid, koru CANından çok ülkeni Tek bir CAN kalana kadar, inmez BAYRAĞIM KORKMA ! VATANın yoksa elinde, CANda lazım değil İNSANa !...
VATAN için göze aldım, tanklar altında ezilmeyi Gösterme bizlere yarab, Fravunlara yenilmeyi RABBİM bir daha yaşatma, TÜRKİYEmize İHANETi Kalbimizde VATAN aşkı, ALLAH nasip eder CENNETi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANsın bize TÜRKİYEmiz, yedirmeyiz namerde seni Gel; ya gazi ol, ya şehid, koru CANından çok ülkeni Tek bir CAN kalana kadar, inmez BAYRAĞIM KORKMA ! VATANın yoksa elinde, CANda lazım değil İNSANa !...
USTA YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK GÖNÜL SESİN DAİM OLSUN.....
kıymetsiz yürümelere imiş önceki yaşantı, kıymete binsin ömür, iliklerimize kadar var olmak yahut yok olmak bir uğur için diyor, harika şiir.....
Kara 15 Temmuz diyorum, hem de alacakaranlık, kana bulanmış, acı üstüne acı, hain bir oyun perdeye konulmuş seyirci düşünülmeden. Ala aşağı etti, seyirci perdeyi, bastı sahneyi öyle ki tekrar gösterime girmesin diye nöbette, nöbetteyiz milletçe....
Harika duygularla bezenmiş güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
İçten geldigi gibi gururla yazılmış şiir kutlar saygılarımı sunarım