schon lange Jahre vergangen ich hatte keinen Ring du wustesst nicht, dass ich nicht allein war als du das gesagt hattest in Pamukkale; (die Braut der Natur) -Ich würde mit dir anfangen?!
.. da sah ich dein Herz in deinen Augen drinne wo bist du denn jetzt; da ist wieder grosses Sehnsucht wie blaue Himmel an die Augen stillschweigend wie eine schöne blaue Bucht...
sei gegrüsst sehr herzlich immer von deinem Reiseführer ganz lieb ganz tief sehr freundlich zufaellig liest du villeicht mein Gedicht erinnerst du an dich und an mich entschuldiege ich habe dein Name vergessen aber die Sprache deines Herzens deine Augen überhaupt nicht...
ganze Gefühle von mir dir zu klaeeren sehr schwierig aber die Liebe lebt ewig das ist unser Schicksaal; irgendwann eine Sternschnuppe da blutet mein Herz in den Augen Trenen wie ein Heimatlos wie ein Baby mit leeren Hand; ohne Puppe!
Şaban AKTAŞ 05.08.2016- 15.56
Not: Şiirimi Almanca düşünerek yazdım; sonra Türkçeleştirdim
KAYIP BEBEK
Çok uzun yıllar geçti doğanın gelini Pamukkale’de parmağımda yüzük yoktu yalnız olmadığımı bilmiyordun -seninle hayat yolculuğa başlayabilirim! demiştin
.. yüreğini gözlerinde gördüm o an aynı özlem şimdi gözlerinden yansıyan gökyüzü kadar engin sessiz derin mavi bir koy gibiydin...
sana rehberinden tümüyle sevgi dolu alabildiğine derin selam sevgidostluk her zaman şiirimi belki rastgele okursan o anki seni ve beni anımsa bağışla adını unuttum fakat yüreğinin gözlerindeki dili ne söylediği hep aklımda asla unutamam...
duyumsadıklarımı şu an anlatmam çok zor, imkansız bu, biz insanların ortak yazgısı zaman hiç belli olmaz bakarsın bir yıldız kayar yüreğim birden kanamaya başlar vatansız birisi gibi bebeğini yitiren bebek hüznüyle bomboş ellerim, gözümde yaşlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERLORENE PUPPE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERLORENE PUPPE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.